sobota, 4 stycznia 2014

Coś do kuchni...

Witajcie w ten pierwszy w 2014 roku długi weekend :)

Dzisiaj zaprezentuję Wam rzecz niesamowicie użyteczną w każdej kuchni (a w mojej na pewno). Przedmiot, który może sobie spokojnie stać na kuchennym blacie, ale również może się prezentować gościom podczas podawania kawy lub herbaty albo co tam jeszcze na nim zmieścicie. Mowa oczywiście o ... ... ... tacce kuchennej :). Ta gwiazda dzisiejszego posta dzielnie ozdabia moje kuchenne królestwo i zachwyca.


Najwięcej czasu przy wykonywaniu tacki zajęło mi jej zaplanowanie. Ile serwetek, tyle kombinacji ale ostatecznie zdecydowałam się na zestaw jaki widzicie na zdjęciu.

Obecnie ta kuchenna dama jest idealną podstawą do cukiernicy i sośnicy, które otrzymaliśmy od mojej kochanej siostry i jej chłopaka Mikołaja :) - dziękujemy :)


Do tejże tacki dorobiłam jeszcze pojemniczek na długopisy i inne drobiazgi, które czasem w kuchni się przydają. Prezentuje się on następująco:

Całość wygląda tak:


Jestem ciekawa czy Wam się podoba - wiec jak ?

Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za odwiedziny :)
Monika



9 komentarzy:

  1. Mikołaj pozdrawia :)
    A poza tym to gratulujemy bloga i pięknie rozwijającej się pasji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mikołaj to w styczniu chyba na urlopie powinien być ... ?:) Dzięki za odwiedziny i miły komentarz.:)

      Usuń
  2. Daje radę. Aż się dziwię, dlaczego my na tym kawy nie robimy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie, jutro kawę podam Ci na tej oto tacy :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe wykończenie i kolorystyka tacy, a pojemnik na długopisy słodziutki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję MonaDecu za odwiedziny i miły komentarz. Cieszę się, że Ci się podoba:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Super! Jestem z Ciebie dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna, mało powiedziane śliczna taca :)

    OdpowiedzUsuń