środa, 1 stycznia 2014

Moje pierwsze kroki czyli.... powitanie :)

Witajcie,

No i stało się, decoupage "dopadł" też mnie :) Zaczęło się niewinnie, bo od oglądania blogów związanych z tą ciekawą i dającą piękne zdobienia techniką. Później pojawiła się okazja pójścia na krótkie warsztaty na których nauczyłam się podstaw i jestem. 

Tak jak wiele osób zajmujących się decoupage, tak i ja postanowiłam wkraczając do tego tajemniczego świata pasji i pisać bloga. Będę na nim pokazywać zdjęcia moich prac i opisywać wrażenia z poznawania nowych tajników serwetkowych zdobień. 

Będzie mi bardzo milo dzielić się z Wami moimi postępami, moją nową pasją, która jest cudowną ucieczką od zmagań dnia codziennego i która świetnie spełnia się gdy mam ochotę zrobić coś własnoręcznie czego rezultaty będą cieszyć oko.

Witam i serdecznie zapraszam
Monika :)

4 komentarze:

  1. Zdjęcia nie odnoszą w całości tego co widziałem. Nieźle ci idzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście razem z Beatą dziękujemy za prezent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że prezent się spodobał, kolejne zdjęcia pojawią się niebawem. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Witam, fajnie że jesteś z nami. Życzę dużo weny, cierpliwości pomysłów.
    Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń