sobota, 1 marca 2014

Fiołek ogrodowy czyli bratek

Witajce,

Dzisiaj tak w biegu bo z wolnym czasem u mnie ostatnio kiepsko póki co, ale nie narzekam bo dużo się dzieje :)

Od dawna na moim blogu nie było ... kwiatów :)
Postanowiłam wiec zaprosić je w odwiedziny na dzisiaj. Oto i one:


Klasyczna prostokątna szkatułka w bratki, którym towarzyszą dwa "żywe" kolory jak fiolet i zieleń ładnie komponując się z motywem serwetki. Oczywiście nie mogło zabraknąć motylków które dodałam z innej serwetki.

Mam nadzieje że się Wam podoba   :)

Pozdrawiam,
Monika

3 komentarze:

  1. Teraz to mi dzieciństwo przypomniałaś. Bratki kojarzą mi się z domem na wsi tam gdzie kiedyś mieszkałam. A pudełko bardzo ładnie wyszło :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że się podoba. Fajnie połączyłaś kolory i wzory . :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko, Ty masz tutaj same kolorowe i oryginalne prace! Bardzo podoba mi się Twój styl, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń